مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزدگفت :امسال 70 درصد مشترکین کشاورزی شهرستان بهاباد در طرح کاهش پیک بار همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا صحتیمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  بیشترین سهم مصرف برق شهرستان بهاباد را مربوط به بخش کشاورزی بیان کرد و گفت: امسال 70 درصد مشترکین کشاورزی این شهرستان در طرح کاهش پیک بار تفاهم همکاری امضا کرده اند.

وی افزود: شهرستان بهاباد به دلیل برخوداری از 9 هزار مشترک برق 430کیلومتر شبکه فشار متوسط ، 298 دستگاه پست توزیع به ظرفیت 21 مگاولت آمپر و 150 کیلومتر شبکه فشار ضعیف با پیک بار 7.5 مگاوات به عنوان یک مدیریت برق مستقل از برق بافق در دهه کرامت تفکیک شد.

 صحتی با اعلام اینکه 99.3 روستاهای بهاباد ازنعمت برق بهره مند هستندافزود : از 973 روستای دارای سکنه استان تعداد 75 روستای متعلق به شهرستان بهاباد است و این درحالی است که همه روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق برخوردار است.

این مسئول تلفات شبکه در سطح استان را 8.4 و میزان تلفات برق شهرستان را 13.3 درصد عنوان کرد و متذکر شد: در سال های اخیر برای کاهش تلفات شبکه اقدامات فنی و غیر فنی متعددی صورت گرفته که می بایست در این شهرستان با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی میزان خاموشی به هر مشترک شهرستان یزد را 88 دقیقه و برای شهرستان بهاباد را 137 دقیقه در سال بیان داشت و یادآور شد: بخشی از خروجی پست این شهرستان در قالب مانور بحران سه ماهه نخست امسال با هدف کاهش خاموشی بهینه سازی شده و اقدامات از این قبیل در دست برنامه ریزی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به انتخاب سید مهدی حسینی پور به عنوان سرپرست جدید برق بهاباد از تلاش های دو دهه گذشته سید کاظم میرمحمدی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ی

 برخورداری همه روستاهای بالای  10 خانوار استان از نعمت برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.